Home (nieuw)

Zo word je dé autoriteit in jouw vakgebied

Download NU mijn e-book en ontdek welke 5 misvattingen ervoor zorgen dat jij nog niet Top of Mind bent bij jouw droomklanten!

Jouw gegevens zijn veilig en je kunt je op ieder moment afmelden

 

Waarom springen we allemaal door hetzelfde hoepeltje?

“Ik ben een copycat”

Ik zie het om me heen. Iedereen lijkt op iedereen te lijken, omdat we allemaal malletjes aangemeten krijgen, waardoor we denken hetzelfde patroon te moeten volgen. 

Heel eerlijk? Ook ik was ooit een copycat, want opvallen is spannend. Maar gaandeweg leerde ik dat wanneer je dat doet, je je ware zelf verbergt, dat unieke stuk waar mensen juíst op aangaan. Datgene wat jou anders maakt.  

In mijn ogen schuilt ware grootsheid in degenen die durven te twijfelen aan de status quo, die de moed hebben om anders te denken, anders te zijn. 

En juist dat type ondernemer, met die onbevreesde attitude, wil ik op mijn podium hebben om een authentiek gesprek te voeren. Gewoon jij, in je rol als expert. 

Zonder filters, zonder scripts, zonder gepolijste vragen. 

Mijn klanten noemen mij liefkozend de ‘Oprah van de Lage Landen’. Dankzij mijn vragen reageer je spontaan en oprecht, wat veel authentieker en overtuigender is dan zelfgemaakte video’s waarin je zelf vertelt hoe goed je bent.

In een video-interview stel ik jou de vragen die niemand stelt, waardoor jij als ondernemer je autoriteit vestigt in je vakgebied en een blijvende impact maakt op een authentieke manier. 

Spannend? Zeker. 

En misschien schuurt het hier en daar een beetje. Maar dat is alleen maar goed, want ik weet nu dat zonder die hoepeltjes en malletjes, we oprechte verhalen vertellen die écht blijven hangen.

HI! MIJN NAAM IS ZAHRA

Mijn hele leven voelde ik mij een vreemde vogel op deze planeet. En wat doe je dan? Je past je aan. 

Laat de mensen met de grootste bek maar hun gang gaan, zelfs als ze niet altijd de beste ideeën hebben… dat was lang mijn benadering.  

Maar inmiddels weet ik beter: laat je niet leiden door degenen die het hardst schreeuwen. Volume staat namelijk niet gelijk aan wijsheid. 

Tijdens mijn werk bij Justitie begon ik die filosofie toe te passen: oprechte interesse tonen in andermans verhaal. Alles durven vragen. Niet langer toegeven aan de verleiding ‘om iets maar niet te zeggen’. Want ik wilde weten wat er achter die buitenkant schuilging. 

Als we die moed niet tonen, missen we de kans om de meest interessante mensen met de meest intrigerende verhalen te ontdekken. Daarom stel ik jou in een video-interview de vragen die niemand anders stelt, zodat jij als ondernemer je autoriteit vestigt en blijvende impact maakt.